Stichting STEM Home

Praten over doodgaan is de normaalste zaak van de wereld. Doe het nu, nu kan het nog. Dat is de boodschap die de landelijke Stichting STEM Sterven op je Eigen Manier onder de aandacht wil brengen, want vroeg of laat krijgt iedereen met sterven te maken.

OVERVIEW

This domain stichtingstem.info presently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have researched eighteen pages within the web page stichtingstem.info and found twenty-three websites referring to stichtingstem.info. We were able to acquire two contacts and directions for stichtingstem.info to help you correspond with them. We were able to acquire one mass networking accounts acquired by this website. This domain stichtingstem.info has been online for seven hundred and seventy-seven weeks, twenty-four days, twenty-one hours, and thirty-four minutes.
Locations
Aug 2009

STICHTINGSTEM.INFO RANKINGS

This domain stichtingstem.info is seeing alternating amounts of traffic all through the year.
Traffic for stichtingstem.info

Traffic ranking (by month) for stichtingstem.info

Traffic ranking by day of the week for stichtingstem.info

STICHTINGSTEM.INFO HISTORY

This domain stichtingstem.info was first filed on August 04, 2009. It is currently seven hundred and seventy-seven weeks, twenty-four days, twenty-one hours, and thirty-four minutes young.
August

WEBSITE LENGTH OF LIFE

Uitgeverij Zezz - Over zorg ziek zijn

Dank voor de mooie dingen die jullie voor ons ontwikkelen. Pal voor u kunnen we niet meer wegdenken! 8211; Netwerkcoördinator Palliatieve Zorg. Angst voor de terugkeer van de ziekte kanker is iets wat herkend wordt in de dagelijkse praktijk. Je leest er alles over in de nieuwe Oncologica. 8220;Een mooi geschenk voor onze patiënten! Erasmus mc over het vriendenboek voor ziekenbezoek. Magazine Pal voor u 6.

WHAT DOES STICHTINGSTEM.INFO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingstem.info Mobile Screenshot of stichtingstem.info Tablet Screenshot of stichtingstem.info

Stichting STEM

J Westrate

Postbus 1098- J. 49

Gouda, 2800BB

NL

Captise

M Bouwman

Tweede bloksweg 4

Waddinxveen, 2742KJ

NL

STICHTINGSTEM.INFO HOST

I caught that the main root page on stichtingstem.info took six hundred and nine milliseconds to stream. I could not detect a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
70.34.40.137

ns2.iu.nl
ns1.iu.nl
ns4.iu.nl

I observed that this domain is weilding the Microsoft-IIS/8.5 os.

Stichting STEM Home

DESCRIPTION

CONTENT

This domain states the following, "Welk type ben jij? Postbus 1098- B 6." Our analyzers analyzed that the web page stated " Sommige mensen weten dat ze niet lang meer te leven hebben of maken het van dichtbij mee." The Website also stated " Voor anderen is dit nog heel ver weg. Maar bijna iedereen vindt het moeilijk om erover te praten. Want waar moet je het over hebben? Hoe doe je dat? En waarom zou je praten over doodgaan? Information about the Stem foundation in English. Hoe wil ik leven als ik doodga? Veel mensen vinden het l." The website's header had sterven as the most important search term. It was followed by taboe doorbreken, doodgaan, and ongeneeslijk ziek which isn't as highly ranked as sterven. The next words they uses is Stichting STEM. goed doel was also included and could not be understood by web engines.

OTHER WEB PAGES

Stem Stichting Examens Mobiliteitsbranche

Stem Nieuwsbrief 78 - Update ontwikkelingen. Stemnieuwsbrief 78 - Stem start project digitaal beoordelen en roept op voor testers. Stem nieuwsbrief 77 - U heeft een Stem in de examinering! StemToets is een internetapplicatie die het voor u als school mogelijk maakt om digitaal toetsen af te nemen en alle producten van Stem te downloaden. Om StemToets te kunnen gebruiken moet u als gebruiker bekend zijn. Theorietoetsen voor de mobiliteitsbranche;.

Home Stichting Studieondersteuning

SSL is er door studenten voor studenten en streeft naar een hoge kwaliteit tegen een lage prijs. Onder cursusdata vind je de data en tijden van de trainingen.

Home - Stichting Stunt

Activering en reïntegratie naar betaald werk. Op zoek naar werk? Ben je op zoek naar werk? En heb je daar hulp of ondersteuning bij nodig? Of wil je door middel van vrijwilligerswerk of dagbesteding je werknemersvaardigheden opnieuw ontwikkelen? Klik dan op Deelnemen. Nieuwe winkel BikeRecycle aan de Rotterdamseweg.

duurzame ontwikkeling op de Molukken onderwijs, sport, zonne-energie, eerlijke handel

Stichting Sunrise organiseert diverse activiteiten waarbij al je zintuigen aangesproken worden. Vrolijke muziek, intense dans, kleurrijke kunst, voortreffelijk eten en bevlogen sprekers. De opbrengst van de activiteiten gaat rechtstreeks naar diverse projecten op de Molukken, waaronder onderwijs, duurzame energie en schoon drinkwater. Meedoen is belangrijker dan winnen! .